2014. december 25., csütörtök

31. rész Jenny!

Sziasztok! Először is, mindenkinek kellemes ünnepeket, remélem jól telik a szünetetek :) Meghoztam az új részt, remélem tetszeni fog, mert még a barátnőm véleményét is kikértem, mert nem voltam benne biztos, hogy jó lesz :D Még egyszer boldog Karácsonyt, megpróbálok szombaton is egy új részt hozni, de nem ígérek semmit, mert akkor már nem leszek itthon :/ Jó olvasást, stay fab girls! x
ps.: vettem a bátorságot és csináltam magamnak askot, amit ITT tudtok megnézni :D Bármilyen kérdést feltehettek és nem muszáj a történettel kapcsolatosat ;)
Lizzie x

~Hayley Roberts~

Hosszú percekig mozdulatlanul állok egy helyben és várok valami varázslatra, hogy láthatatlanná tudjak változni. Sajnos arra sokáig vesztegetném az időmet, ezért nagy nehezen megszólalok:
-Hát, gyakorlatilag be vagyunk ide zárva és együtt kell tanulnunk, szóval fogd meg a könyvemet és nézd meg, hol tartunk.
-Ha azt akarod, hogy segítsek, akkor neked is együtt kéne dolgoznod - dobja le magát Luke az ágyamra.
-Tessék, a hatványoknál nyisd ki - nyomom a kezébe a tankönyvemet. - Nem baj, ha addig megszárítom a hajamat, amíg átnézed?
-Menj nyugodtan - lapoz bele a könyvbe. - De nem kell kiszöknöd a vécé ablakán, nem randin vagyunk - mondja, a tekintetét az oldalszámokra szegezve.
-Ez eddig meg sem fordult a fejemben, de kösz a tanácsot - biccentek. - Csak az a baj, hogy nincs  ott ablak - indulok a fürdő felé és becsukom magam mögött az ajtót.
Veszek egy nagy levegőt és a hajszárító felé nyúlok. Közben azon gondolkozok, hogy mennyi ideig fogom kibírni, hogy ne kerüljek semmilyen kínos, feszült vagy bármilyen rossz helyzetbe.
Gyorsan kifésülöm a hajamat és kilépek a biztonságos helyemről, ahol egyedül lehettem.
-Már azt hittem, hogy tényleg találtál valami titkos kiutat innen - kapja fel Luke a fejét, amikor meghallja, hogy végeztem.
-Én meg azt hittem, hogy legalább a tanulni valómat nézegeted - teszem keresztbe a kezemet, mert a könyvem a földön van.
-Ja, én csak megnéztem a képeket - vonja meg a vállát. - Nagyjából a háromnegyed részén nem vágsz normális arcot. És az a legfurcsább, hogy nincs  közös képetek Shawnnal - hümmög.
-Talán mert volt eddig vagy három randink összesen - forgatom a szemeimet. - De megint itt ragadtál le?
-Nem - rázza a fejét. - Hanem ennél a csoportképnél - mutat egy olyan fotóra, amin egy csapat négy-öt éves van.
-Bajod van vele? - húzom fel a szemöldökömet. - Azt hiszed, hogy csak azért hoztam el, mert te is rajta vagy?
-Miért, igaz? - vigyorodik el.
-Nem - szorítom össze a számat. - Ez a lány miatt - mutatok a képen mellettem ülő kislányra. - Ő volt akkor a legjobb barátnőm.
-És hogy hívják? - húzza ki magát.
-Ööö...- nézek körbe a szobában. - Jinx.
-Tényleg? - tátja el a száját. - És tartod vele még a kapcsolatot?
-Nem annyira, de a téli szünetben egyszer találkoztam vele és nagyon megváltozott. Hosszú, kék haja lett és be volt fonva két copfba. Meg ööö... Rózsaszín kontaktlencséje van! Mondtam is neki, hogy nagyon menő - bólogatok.
-És szeret ágyúkkal lövöldözni, igaz? - csillan fel a szeme.
-Ühüm - helyeselek.
-Akkor biztosan szeretheti a League of Legendset, mert Tasha falán ugyanilyen kép van kiragasztva az igazi Jinxről. Aki egy játékkarakter.
-Oké, nem tudom, hogy hívják azt a lányt - ülök le én is az ágyra. - Eddig azt sem tudtam, hogy létezik, mert gondolom a csendes emberekhez tartozott.
-Hales, mindenki a csendesekhez tartozott az oviban, csak mi nem - nevet fel Luke. - Amikor vertük egymást, mindenki némán nézett minket, hogy ki fog előbb sírni.
-És legtöbbször te voltál az, aki előbb kezdett - mosolyodok el.
-Öhm, ez nem igaz - rázza a fejét.
-De igen - dőlök hátra és felnézek a plafonra. - És egyébként mi van, ha miattad hoztam el?
-Nem tudom, az nem is olyan érdekes - vetődik le mellém, háton feküdve. - Az Elizabethes párna miatt jobban örültem, hogy elhoztad - suttogja, mire hirtelen felülök.
-Azt hiszem el kéne kezdenünk tanulni - hebegem égő fejjel.
-Rendben, akkor hatványozás - szedi fel a könyvet a földről. - De ezt hogy nem tudod megérteni?
-Szerintem nem így szokták korrepetálni az embereket - nézek rá a leckére.
-Az anyám matektanár, szerintem tudom, hogy kell korrepetálni másokat - húzza vékony mosolyra a száját. - Na, ezt számold ki, én meg majd megmondom, hogy jó-e - mutat az egyik feladatra. Előveszem a füzetemet és elkezdek számokat írni. Tíz perc múlva Luke türelmetlenül köhint egyet.
-Mingyá' kész, várj már! - hajolok a lapok fölé és sebesen írok. - Tessék - emelem fel a kezemet. - Jó lett?
-Ha kettes dogát akarsz, akkor talán megfelel - nevet ki. - Már az elején rosszul kezdted - hajol felém, és magyarázni kezd valamit, a lapokra nézve.
Nagyjából tizenöt centiméterre lehet egymástól az arcunk, az illata pedig teljesen lesokkol és nem tudok miatta koncentrálni. Felnéz a füzetemből és a szemeimbe nézve mond nekem valamit, amit nem hallok, csak mosolygok, mint aki be van szívva.
-Hales, hallod egyáltalán, amit mondok? - harap az ajkába. Megrázom magamat, nehogy azt cselekedjem, amit a képzeleteim mutattak.
-Igen, persze, csak csak kicsit rosszul vagyok - csúszok el mellőle. - Luke, ez nem megy. Egyáltalán Mikey és Tasha miért akar minket összehozni? Mert Tasha volt az, aki tanácsolta, hogy keressek valaki mást - beszélem ki magamból azt, ami csak eszembe jut.
-Szóval csak ezért van Shawn?
-Hagyjatok most Shawnnal - legyintek. - Én... - kezdek bele és sóhajtok egy nagyot. - Lehet, hogy most nekem is szüneteltetnem kéne vele ezt a kapcsolatot. Te utálod, a többiek pedig nem ismerik, Jennyt is beleértve.
A fiú két kézzel beletúr a hajába és azt hiszem mosolyogni kezd.
-És ezt csak miattunk tennéd vagy te is akarod? - néz a szemeimbe.
-Hát... Nem tudom mellette elképzelni magamat - húzom el a számat kicsit szomorúan.
-Hanem ki mellett? - kérdez továbbra is.
-Niall Horan jó pasi - nevetgélek. - Vagy Harry Styles.
-Mert biztosan sikerül majd legalább megszólítanod őket - röhög ki.
-Londonban vagyunk, szerintem most ők is itthon koncerteznek, miért ne történne meg? - vetem fel az ötletet, bár én is csak viccből.
-Rendben, később is álmodozhatsz, de előbb kéne legalább egy négyes dogát írnod - szakít meg a mesélésemben. - És most figyelj is, ne csak szagolgass - vigyorodik el.
-De én nem is... - védekezek elpirulva, de hirtelen nem jut eszembe kifogás. - Magamat szagoltam, hogy nem vagyok-e büdös - hazudok hirtelen, aztán próbálom visszatartani a kitörő nevetésemet, hátha elhiszi.
-Ja bocs, nem tudtam - nevet fel. - És amúgy nem, nem vagy büdös, vattacukor illatod van - nyugtat meg.
-Annak örülök - sóhajtok játékosan.
-De azt hiszem tanulni sem akarsz.
-Mintha a fejembe látnál - bólogatok.
-Hát jó - teszi le a tancuccaimat az asztalra. - Áll még az "ismerjük meg egymást" dolog?
-Szerintem igen - húzom fel a lábaimat törökülésbe. - Szóval, játsszunk kérdezz-feleleket? Vagyis inkább mindkettőnknek legyen három-három kérdése, de azokra csak igazat lehet mondani. Tehát gondolkozz el rajta, mit akarsz tudni rólam.
-Benne vagyok - dől a falnak. - Te kezdesz - kortyol bele a kólájába, amit kint vettünk.
-Oké - rágcsálom belülről a számat. - Van most csajod?
-Hogy mi? - nyel félre és köhögni kezd. - Nincs, de azt hittem, hogy valami általánosabbal kezdesz - néz rám hitetlenkedve.
-Már mindegy, válaszoltál rá - tárom szét a karomat. - És nem pazarolnám el a kérdésemet arra, hogy mi a kedvenc állatod, mert az már tudom.
-Akkor én jövök - teszi le az üdítőjét és gondolkozni kezd. - Tényleg féltékeny voltál Rosaliera?
-Igen - húzom össze a számat, miközben Luke unokatesójára gondolok. - És te Shawnra?
-Valami nem tetszik benne - biccent. - Szilveszterkor meddig sírtál miattam?
-Körülbelül addig, amíg el nem aludtam - válaszolom.
-Sajnálom - húzza fel a térdeit.
-Nem a te hibád - rázom meg a fejemet és rámosolygok, hogy tudja, komolyan megbocsátottam már. - Öm... Chloe jól csókolt?
-Nem, szörnyű volt - röhög.
-Akkor te jössz, utolsó kérdés - könnyebbülök meg a válaszára.
-Ha most közelebb hajolnék hozzád, akkor mit csinálnál?
-Nem tudom - vonom meg a vállamat, ő pedig mellém csúszik.
Az orrunk között pár centi lehet, majd az a távolság is egyre csökkenni kezd. Becsukom a szememet és a kezemmel körülölelem a nyakát. Érzem a leheletét a nyakamon, amitől kiráz a hideg, de boldogság önt el belülről. 
Az egész olyan lehetett, mint a filmekben lévő tanulós csók jelenete, de mégis jobbnak éreztem, nem annyira sablonosnak. Az orrunk már összeér és várok arra a bizsergető érzésre, mikor az ajkunk találkozik.
Az örökkévalóságig várhatnék rá, mert hirtelen kinyílik az ajtó és Jenny hangját hallom meg.
-Skywalker, úgy látom, neked különleges technikáid lehetnek a matek korrepekre - teszi csípőre a kezét és mindketten gyorsan eltávolodunk egymástól.
-Utállak - tátogom a barátnőmnek, hogy a fiú ne hallja.
-Oké, de én szeretlek - suttog vissza, miközben megérkeznek a többiek is.
-Na, csókolóztatok? - jön be Tasha is az egyenes kérdésével.
-Nem, bénák voltak és pont akkor nyitottam rájuk - biggyeszti le a száját Jenny.
-Jenny! - üti meg Tasha a kezén, én pedig halványan mosolyogva Lukera nézek.

14 megjegyzés:

  1. Most én is csak annyit mondanék JENNY!!!! Szórakozol velem? velük? kikészít.
    amúgy szia :)
    már meglehetősen fáradt vagyok, szóval csak annyit írnék, hogy imádtam, és én is szeretekén egy ilyen korrepetitort! *-*
    Imádtam, és nagyon várom a folytatást!
    (ui: Lizz, okos lány vagy, én sem tudlak elképzelni Show mellett..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! ^^ A következő rész sajnos jövő szombaton lesz, mert síelni megyünk és ott nem lenne lehetőségem írni :( Szóval előre boldog új évet! <3

      Törlés
  2. Szia. Nagyon jó a történet! Imádom!!!! Nagyon jól írsz. Gratulálok!!! Mikor lesz kövi rész???? Már nagyon várom!!!!
    ♡K♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy tetszik az írásom :)) Jövő hét szombaton lesz csak, sajnos előbb nem tudnék hozni :(

      Törlés
  3. Ha nem baj nem fárasztom magunkat a sablonos köszönéssel mert még garantáltan jó ideig írni fogok neked. Szóóóóval .Amikor odaértem hogy Luke közelebb hajol a mi kis főhősünkhöz csak azokat a sorokat láttam és egy pillanatra elhittem hogy -már bocsánat de mentségemre legyen mondva csak egy pillanatig gondoltam ezt - leszel olyan gonosz hogy ott hagyod abba a történetet. És most nem tudom eldönteni hogy a Jenny-s befejezés vagy az agyam egyik kis zugában körvonalazódott lehetséges befejezés hatására lepődtem meg jobban.
    Remélem mindenkinek tiszta hogy Jen nyert.
    most ugyan kicsit később olvastam el a fejezetet a közzétételi időhöz számítva, mint szoktam de így csak még jobban várom a következő fejezetet. Ódákat tudnék.zengeni arról hogy mennyire imádom ahogy és amit írsz, de akkor mi maradna a többi fejezet alá? Úgyhogy most csak ennyit kapsz de azért remélem hogy attól függetlenül hogy nem egy kétezer szavas novella arról hogy mennyire szeretem a történeted - pedig hidd el az is menne - érződik a hála hogy minden héten megörvendeztetsz minket egy-egy hasonló résszel.
    Imádlak.
    És köszönöm.
    Ja és ha az előző kommentben nem mondtam volna akkor most mondom :
    Boldog Karácsonyt ( így utólag is) és nem utolsósorban Boldog Újévet!
    Végsőkig olvasód : Cassy W.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem most el fogja küldeni a válaszomat a gépem :D Először is, sajnálom a késő válaszért. Nagyjából fél óra sincs, hogy hazaérkeztem, mert síelni voltunk :) Neked is utólag Boldog Karácsonyt és Boldog Új Évet! <3 A komment meg nagyon aranyos volt tőled, végigmosolyogtam az egészet :D
      Én köszönöm a támogatást, még jobban imádlak <3

      Törlés
  4. Jennyyyyyy!!! Ne mááár! Most mér' nem volt csók? Meg akarsz ölni! De amúgy jó lett. Nagggyon jó. Csak így tovább!
    ~Hann

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akarlak megölni (még), csak kínozlak :D <3 Naggyon szépen köszönöm, miattatok csinálom ^^ Vagyis miattatok is, mert nagyon megszerettem a történetet :) Utólag boldog új évet és bocsi a késő kommentért <3

      Törlés
  5. Koviiiit mikor kapunk? Minden nap nezem a blogod ,hogy van-e mar uj resz 😍😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma már fel akartam rakni, de nem fog sikerülni szerintem :( Szóval holnap hozom ;) <333

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Juuuuuj mikor tudod felrakni? Nem mintha sürgetni akarnálak mert megértem ha van valami a gépeddel vagy nemtudom csak egy kérdés hogy körülbelül mikorra várjuk.
      Pussz

      Törlés
    4. Sietek, nagyon sietek, pár óra és fent lesz, de igen, a gépem egy szörnyeteg :(

      Törlés
  6. Jaj istenem koszonom ,hogy ilyen csodalatos bogironotl adtal nekunk aki figyel rank. :))))))<3

    VálaszTörlés